مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریز، گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد، راهگشا و چشم اندازی این کانون هاست.

آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به سالروز بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد که در سفر به خراسان شمالی انجام شد، ابراز داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت همکاری بسیج و روحانیون مساجد جهت توسعه کانون های فرهنگی هنری نشان از جایگاه والای این کانون هاست.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد، راهگشا و در واقع چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج و با محوریت روحانی و امام جماعت مساجد همچنین با مشارکت هیات امنای مساجد، می توانند مکان امن فرهنگی برای نوجوانان و جوانان باشند

آیت الله آل هاشم خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری به لحاظ اینکه در داخل مساجد فعالیت می کنند، از بهترین و مطمئن ترین نهادهای فرهنگی به شمار می روند که جایگاه خاص مساجد، نقش ویژه ای را برای این کانون ها تعریف می کند.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول 20 سال گذشته تصریح کرد: این کانون ها در طول 20 سال گذشته فعالیت های چشمگیری در مساجد داشتند و طرح ها و برنامه های موثری را برای نسل جوان به اجرا  گذاشتند.

امام جمعه موقت تبریز همچنین نسبت به توطئه دشمنان علیه حضور جوانان در مساجد هشدار داد و گفت: دشمنان و استکبار جهانی از جایگاه تاثیرگذار مساجد ترس و واهمه دارند و برهمین اساس، تلاش می کنند با برنامه های انحرافی، جوانان را از مساجد دور کنند.

آیت الله آل هاشم ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، مانند سنگری محکم برای مساجد است تا از نفوذ توطئه دشمن به مساجد پیشگیری کند.

اخبار مرتبط با موضوع در سایتها :

دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانونهای فرهنگی و هنری مساجدآذربایجانشرقی

 



پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

مداحی کربلایی مهدی قربانی درروز عید سعید غدیر خم (بیت حضرت آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم)



 مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ.

عیدبزرگ ولایت در بیت حضرت آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم (حفظه الله) همراه با مصاحبه معظم له‬‎ وجمعی از مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی (تبریز)، ۱۳۹۳هجری شمسی مصادف با ۱۴۳۵قمری

 



پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

مداحی حاج مهدی آذریان و کربلایی مهدی قربانی درروز عید سعید غدیر خم (بیت حضرت آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم)